Sunday, May 13, 2012

Lelaki Sudah Punya 15 Anak walaupun Belum Pernah..

Kacak dan masih bujang kerana belum pernah berhubungan seks, tapi laki-laki ini sudah mempunyai 15 anak. Meski tidak menikah, Trent Arsenault memang rutin mendermakan spermanya.

Lelaki 36 tahun dari Fremont, California ini mengaku hingga saat ini belum pernah berhubungan seks dengan siapapun. Padahal jika dilihat secara fizik, wajahnya cukup rupawan kerana campuran antara ayahnya yang orang Jerman dan ibunya yang keturunan Ireland.

Perawakannya seperti atlit kerana Arsenault adalah dari angkatan laut Amerika Syarikat dengan tinggi badan 185,44 cm. Ia juga tidak meminum alkohol dan ubat terlarang, bebas penyakit kelamin, taat beribadah, rajin olahraga dan pandai main musik khususnya drum dan piano.

Meski tidak menikah dan mengaku masih bujang, jangan teekejut jika Arsenault sebenarnya sudah memiliki 15 anak termasuk di antaranya ada sepasang anak kembar. Ya, meski tidak menikah Arsenault rutin mendermakan spermanya sejak tahun 2006.

Berbeza dengan penderma sperma pada umumnya, Arsenault memilih untuk tidak pernah merahsiakan identitinya. Ia sangat berharap, suatu saat keturunan-keturunannya akan mencarinya untuk boleh menjalin hubungan baik sebagaimana layaknya sebuah keluarga.

“Saya seorang donorseksual dan keinginan untuk menjadi seperti ini sudah saya fikirkan sejak umur 10 tahun. Saya tidak ingin menikah kerana saya berjiwa bebas dan merdeka,” ungkap Arsenault.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOG PILIHAN