Monday, June 4, 2012

Gila ..jual bayi hanya USD25

LOS ANGELES - Seorang lelaki berusia 39 tahun dipenjara selama enam tahun setelah didapati berusaha menjual bayi perempuannya. Bayi mungil yang baru berusia lapan bulan itu dijual seharga USD25 .


Transaksi penjualan bayi ini berlangsung di luar sebuah pusat perbelanjaan Walmart, di California, Amerika Syarikat (AS).


Patrick Fousek, lelaki yang pada saat itu diduga berada di bawah pengaruh ubat-ubatan, akhirnya dijatuhi hukuman oleh pihak pengadilan, atas tindakan memalukannya ini.


Sebelumnya, hakim menolak permintaan banding yang diajukan oleh kuasa hukum tersangka untuk mendapatkan hukuman masa percubaan.


Fousek sempat mengungkapkan penyesalannya kerana cuba menjual bayinya.


“Saya sangat menyesal, saya berharap tidak pernah melakukannya. Saya meminta pihak pengadilan untuk mempertimbangkan masa percubaan agar boleh pulang ke rumah,” ujar Fousek seperti yang dilapor California Salinas , Jumaat (02/12/2011).


Penjualan bayi ini terbongkar saat Fousek dan ibu dari bayi, Samantha Tomasini, ditangkap pada Jun 2010. Mereka ditahan saat dua orang perempuan melaporkan pasangan kumpul kebo tersebut cuba menjual bayi mereka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOG PILIHAN