Monday, January 14, 2013

Hantu Pukul Isteri Saya



WISCONSIN - Polis menahan seorang lelaki yang diduga melakukan tindak kekerasan dalam rumah tangga. Namun lelaki itu mengelaknya dan mengatakan hantu yang telah mencekik isterinya.
             
Michael West ditahan setelah isterinya, Rebecca, menghubungi polis dan melaporkan telah dua kali dipukul dan dicekik oleh suaminya.

Namun sang suami berkata lain mengenai luka itu. "Suaminya mengaku luka yang diderita oleh sang isteri disebabkan akibat istrinya terjatuh," ujar petugas polis seperti dikutip Mirror, Khamis, (26/1/2012).

Hal yang paling mengejutkan, ketika ditanya terkait luka yang diderita isterinya di bahagian leher, West mengatakan, itu adalah perbuatan hantu.

West yang saat ini ditahan  di pejabat polis Fond du Lac akan didakwa dengan pasal kekerasan dalam rumah tangga, pencekikan, perilaku tidak tertib dan melawan ketika hendak ditangkap.

Alasan West yang melibatkan dunia ghaib diragukan oleh banyak pihak. Termasuk salah seorangnya sutradara filem Ron James yang mengatakan, dia tidak percaya dengan pengakuan West.

"Tidak ada bukti kuat terkait laporan yang menyebutkan hantu melakukan penyerangan terhadap manusia ," ujar Sutradara film Ron James.

James mengatakan, keterangan West baru dapat dipercaya jika dia memiliki bukti rakaman video atau suara yang dapat menunjukkan ada aktiviti ghaib di kediamannya.(rhs)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOG PILIHAN