Monday, April 23, 2012

Kesepian, Isteri Pengusaha Berlaku Curang Melalui Facebook


Facebook sangat berpotensi membuat seseorang curang, setujukah?

Hobi facebook di internet, isteri pengusaha , berlaku curang dengan lelaki bujang juga yang juga seorang pengusaha di bidang komputer. Namun, sepandai-pandainya menutup perbuatan akhirnya cinta segitiga yang dijalani Lara di ketahui juga oleh suaminya, bernama San,40. Merasa direndahkan martabat dan harga dirinya sebagai suami, Osa langsung melaporkan kepada Sentra Pelayanan Kepolisian (SPK) Polda Metro Jaya. Dikutip ruanghati.com dari Pos Kota Online Pengaduan tersebut didaftar dalam surat pengaduannya LP/3073/K/X/2009/SPK Unit 1, Lara dituduh telah melakukan perzinahan sesuai pasal 284 KUHP.


Terbongkarnya cinta segita itu ketika suaminya yang baru pulang dari luar kota Lampung mendapati SMS di handphone isterinya dari seorang laki-laki. Dalam pesan singkat itu, menyebutkan nama seorang lelaki Win yang berniat ingin meminjam buku kepada Lara. Melihat itu, San curiga. Pengusaha kontraktor itu lalu menanyakan pada isterinya siapa pengirim pesan tersebut. Semula Lara, tidak mahu bercakap jujur, namun kerana terus didesak akhirnya wanita yang dinikahi 4 tahun lalu itu mengakui kalau laki-laki tersebut kekasih gelapnya. Sambil menanggis, Lara menceritakan kecurangannya dengan Win.

Kepada suaminya, Lara mengaku mengenal Win sejak dirinya suka melayari jejaring facebook. Kerana seringnya chatting kedua insan berlainan jenis itu pun bercinta. Bahkan keduanya juga mengaku sering bertemu.Dari pertemuan itulah keduanya lalu menjalin hubungan seperti layaknya suami isteri di sebuah apartment di kawasan Kemayoran Jakarta Pusat. Dia mengaku sebelum melakukan hubungan tersebut wanita yang belum dikurniakan anak mengaku dihidangkan minuman oleh Win hingga mabuk. Hubungan badan dirinya dengan Win katanya baru sekali dilakukan. (Pos Kota)-ruanghati.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOG PILIHAN