Friday, April 27, 2012

Suaminya sebenarnya seorang wanita selepas kahwin 1 tahun

Seorang wanita India yang tinggal bersama suaminya selama satu tahun akhirnya mengetahui rahsia besar suaminya, ternyata dia adalah seorang wanita.

Minati Khatua (26), dari Rourkela, mengatakan bahawa dia dan keluarganya sangat yakin bahwa Sitakant Routray (28), adalah seorang lelaki sejati.

"Dia membuat semua orang terkejut dan membuat keluarga saya bersedia menikahkan saya dengannya," ujar Minati seperti dilaporkan Orange.

Tradisi yang dilakukan di India, Sitakant menerima mas kahwin termasuk sebuah keretal Indica, hiasan emas dan wang tunai lebih dari Rp4,9 juta.

Tapi kecurigaan Minati mulai muncul setelah pernikahan, suaminya Sitakant menghindari untuk melakukan hubungan seks dengan dalih sumpah agama.

"Saya selalu mencuba untuk mencari tahu jenis kelaminnya, tapi selalu gagal dan gagal lagi," ujarnya kepada Calcutta Telegraph.

"Namun, pada suatu hari saya berhasil membuka secara paksa pintu bilik mandi ketika dia sedang mandi. Ketakutan saya ternyata menjadi kenyataan. Dia adalah seorang wanita," tutupnya.

Inspektur Jyotirmaya Hota menginformasikan bahwa polisi kini tengah menyelidiki kes tersebut.-vivanews.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOG PILIHAN