Tuesday, May 15, 2012

Penyanyi mengamuk bila dikhabarkan kekasihnya buat bedah plastik













TAIWAN - Jay Chou kehilangan kesabaran saat kekasihnya, Hannah Quinlivan dikhabarkan telah menjalani serangkaian operasi plastik. Dia pun mengamuk kepada wartawan.

Penyanyi berusia 45 tahun inipun menyebut para kuli tinta orang idiot. Demikian seperti dilaporkan Apple Daily, Isnin (12/12/2011).
Insiden tersebut bermula dari soalan wartawan setempat yang menunjukkan perbezaan wajah Hannah saat berusia lima, dan 15 tahun. Itu nampak dari perubahan besar di wajah Hannah yang awalnya berbentuk bulat, hidung pesek, serta memiliki mata sepet. Sementara saat ini, model berusia 17 tahun itu memiliki dagu runcing, hidung mancung, dan mata besar.

Merasa putus asa untuk melindungi sang kekasih, Jay langsung marah-marah, dan mengatakan “Anda tersenyum seperti seorang idiot! Lihat dulu Anda seperti apa!.”
Ketika Jay didesak dengan pertanyaan yang sama, dia langsung mengoyak foto sambil berkata, “Memang Anda tidak punya mata, lihat saja sendiri!.”

Sebelum masuk ke dalam pejabat pengurusnya, penyanyi pop itu sempat mengacungkan jari tengahnya ke arah kamera wartawan.
Menanggapi rumor tersebut, manager Hannah membantah rumor yang menyebutkan kalau model blasteran Australia-Taiwan itu melakukan operasi plastik.
"Dengan make up anda dapat mengubah penampilan seseorang," bantahnya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOG PILIHAN