Wednesday, May 2, 2012

Pilot curi 'underwear'dan rogol anak buah


Kolonel Russell Williams (47), pilot senior Angkatan Udara Kanada, mempunyai kelakuan yang sangat aneh. Dia tidak hanya suka mencuri underwear (pakaian dalam) perempuan anak buahnya, tetapi juga memperkosa mereka.

Dia telah membunuh dua orang wanita iaitu Jessica Lloyd dan Marie-France Comeau.Dia juga pernah mencuri 87 pasang pakaian dalam milik pelajar sebuah sekolah di Ottawa dalam masa sehari.

Dan kebih nengejutkan lagi kolonel ini mengumpulkan pakaian dalam hasil curiannya, kemudian dipakai dan mengambil gambar dengan memakai pakaian dalam yang di curinya..

Pilot ini boleh menerima hukuman seumur hidup dengan tanpa kemungkinan mendapatkan pembebasan bersyarat selama sedikitnya 25 tahun.

Kolonel Williams seorang yang cemerlang dalam kerjayanya. Dia adalah komandan pangkalan Angkatan Udara Kanada dan pernah menjadi pilot pesawat yang membawa para pemimpin negara.

Williams diketahui menyimpan foto-foto dirinya yang sedang berpakaian dalam perempuan itu secara lengkap di rumahnya di Ottawa.

Sejumlah foto koleksinya ada yang menunjukkan foto mangsa pembunuhannya yang di simpan di bilik tidurnya. Williams merakam dalam video ketika dia menyerang dan membunuh mangsanya.-kompas online

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOG PILIHAN