Sunday, January 13, 2013

Bunuh,basuh kemudian tidur sebelah mayat selama sebulan


Seorang lelaki berasal dari New Zealand ini menjerut teman wanitanya, warga Thailand dan kemudian tinggal dengan mayatnya selama sebulan.


Gordon Hieatt, 48, didakwa membunuh Nuttidar Vaikaew, yang juga berusia 48 tahun selepas mereka bertengkar di apartmennya April tahun lalu.


Dia kemudian membasuh mayat wanita itu dan tidur bersamanya di atas katil. Hieatt bagaimanapun menolak dakwaan dia mengadakan seks dengan mayat itu. Hieatt juga meletakkan gaun pengantin di kepala mayat Nuttidar dan meneruskan kehidupan hariannya seperti biasa.

Pembunuhan itu hanya diketahui apabila tuan rumahnya yang datang untuk mengutip sewa menyedari bau teramat busuk dari dalam rumah itu apabila Hieatt membuka pintu.

Apabila polis datang untuk menyiasat pada awal Mei, mereka mendapati kipas dihala ke mayat itu dengan tujuan untuk mengurangkan bau busuk itu.

Hieatt mengaku membunuh wanita Thai itu ketika bersembang menerusi Internet dengan seorang pelacur di Thailand. Hieatt bagaimanapun mem- beritahu mahkamah, dia tidak berniat membunuh Nuttida.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOG PILIHAN