Thursday, April 26, 2012

Suami Melecur Teruk Dibakar Isteri



Seorang lelaki melecur teruk dan kini koma di hospital setelah dibakar oleh isteri beliau di Austin Texas. Lelaki yang identitinya masih dirahsiakan polis melecur teruk pada 70% permukaan tubuhnya. Isteri beliau Shriya Patel (26) ditahan polis kerana menjadi suspek utama. Dalam kejadian selalu lalu, polis Austin menerima panggilan berlaku kekacauan di sebuah apartmen. Setibanya di tempat kejadin polis menemui seorang lelaki berumur 29 tahun terlentang di ruang tamu apartmen dengan kesan lecur yang teruk. Si suami terus berkata beliau dibakar isteri beliau. Sebelum dibakar si isteri memujuk si suami untuk masuk kedalam tab mandi untuk menerima urutan. Selepas beliau chillax didalam tab mandi Shriya menjirus petrol keatas badan beliau. Si suami terus terbakar kerana pada keliling tab mandi Shriya sudah menyalakan beberapa batang lilin

Ketika disoal siasat Shriya mendakwa suami beliau membakar diri sendiri. Namun pihak forensik mendapati sensor asap dan sistem perenjis kebakaran apartment sudah ditampal dengan plaster. Polis juga menemui rakaman video CCTV Shriya membeli petrol dan lilin sebelum kejadian berlaku. Kantol!

Shriya kini menanti untuk dibicarakan atas cubaan membunuh dengan wang jaminan USD 500 000. Motif masih belum diketahui. Si suami kini kritikal tetapi stabil. Sungguhpun begitu prognosis beliau tidak bagus dan pihak hospital meletakkan beliau dalam keadaan induced coma. Shiat! Poor bastard!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BLOG PILIHAN